יום שישי, 7 בדצמבר 2012

הצהרת כוונות

אז ככה.

משחקים לאנדרואיד.
רובם המוחלט זבל. וגם אלו שממש מצליחים, עם ציפורים מעוצבנות או מתנקשים יפניים שונאי פירות, הם לא באמת משחקים משחקים. כאלו שגיימר רציני יכול להרגיש שהם מצדיקים את עלות הנייד החדש והנוצץ שלו, שעלה יותר מלפטופ לא רע ומכיל מעבד עם יכולות שהיו מבעסות מחשב שולחני מלפני חמש שנים.
זאת אומרת, הגלקסי הממוצע יכול פאקינג להריץ את GTA 3. ואתם משחקים Angry Birds?!

אז נניח שאתם כמוני (אתם לא, כי אני יותר מבוגר ויותר נמוך ופחות מזיע- אבל נניח) מחפשים משחקים רציניים, שלא רק יתנו לכם חווית משחק מספקת גם כשאתם לא לפני המחשב, אלא גם יצדיקו את המחיר המטורף ששילמתם (או אבא שילם) על הנייד החדש שלכם. 
ונניח שכמוני שמתם לב שממש קשה למצוא ביקורות רציניות על משחקים חדשים.
כלומר, כן, יש אתרי ביקורות משחקים לאנדרואיד, אבל הביקורות שלהם קצרות, לא מפורטות והרבה יותר מידי חיוביות. ומאתרי חדשות כלליים לאנדרואיד אפשר לצפות לאפילו פחות.
ואם מה שאתה מחפש זה ביקורות ברמה של אתרי גיימינג רציניים אתם בבעיה.
אלא אם כן אתם מכירים אתר טוב כזה. ואז רק אני בבעיה.

בכל אופן, אתם יכולים פשוט לבדוק את הביקורות ב-Google Play. כדאי שתעשו את זה, ולו רק כדי לדעת אם הרבה אנשים מתלוננים שהמשחק שרף להם את המסך וברח עם כרטיס האשראי שלהם. אבל האם תדעו מזה הרבה יותר על המשחק? לא. כי רוב האנשים שמשאירים ביקורות הם אדיוטים.
אתם יכולים פשוט להוריד את המשחק ולנסות לבד. קרוב לוודאי שהוא אפילו חינם. אבל אתם עלולים לגלות, אחרי שהשקעתם איזה 10 שעות במשחק, שפתאום אי אפשר להתקדם בו בלי לקנות משהו בכסף אמיתי. או שהוא סתם מפסיק להיות כיף. לא חבל?

אז בשביל זה אני פה. גם לי יש מכשיר חדש ומגניב. גם אני מוריד כל משחק ראוי ונותן לו סיבוב. למה לא לתת לי לחסוך לכם זמן ולהגיד לכם מראש כמה המשחק, כל משחק, הוא גרוע?

אז ככה זה הולך לעבוד:
  1. כל המשחקים ייבדקו על מכשיר Galaxy S3 בלבד, עם Android 4.1.1. לפחות עד שאני אשדרג את מערכת ההפעלה, או את המכשיר.
  2. אני לא הולך לסיים כל משחק, אבל אני אתן לו כמה שעות שסף היאוש שלי יכול לעמוד בהן לפני שאני כותב ביקורת. רוב המשחקים היום הם גם ככה חסרי סוף מוגדר, והשאר בדרך כלל מחורבנים מכדי להצדיק התמדה.
  3. אני לא הולך לכתוב ביקורות ממומנות. אף אחד לא משלם לי לכתוב את זה, ואם אני אקנה משחק שלא עלינו הוא לא בחינם זה יהיה מכספי שלי. אני מתחייב שאם משום מה מישהו יציע לי משהו בתמורה לכתיבה על משחק או מוצר אני אציין את זה בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים. יש לי עבודה של מבוגרים. אני לא צריך צ'ופרים.
  4. למרות הנ"ל, אם מישהו רוצה להציע לי משהו ממש ממש שווה אתם מוזמנים להציע. בשביל טיול בחינם ללאס ווגאס אני אשמח לשנוא פחות את המשחק המעפן שלכם.
  5. יש לי עבודה, ילד וסף ריכוז נמוך. אל תצפו לעדכונים סדירים. או בכלל.
הביקורת הבאה: World at Arms. רמז: לא משהו.

Sword bunny

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה